Levering

Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?
U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt. U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat u deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.
Ook is het mogelijk om uw pakket te laten bezorgen op een servicepunt van Post NL of een DPD Parcelshop zodat u uw pakket op een zelfgekozen tijdstip kunt afhalen.

Waar bevindt mijn bestelling zich?
Op het moment dat uw bestelling door ons is afgehandeld ontvangt u per e-mail de trackingcode van uw zending. Door op de link in de mail te klikken ziet u precies waar uw bestelling zich op dat moment bevindt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Uw bestelling wordt met onze verzendpartners bezorgd op het opgegeven afleveradres. Als u niet thuis bent zal de vervoerder het bij de buren aanbieden en in uw brievenbus een kaartje achterlaten met daarop de gegevens waar u uw bestelling kunt afhalen. Als afgeven bij de buren niet lukt of niet gewenst is, wordt uw bestelling op een later tijdstip een tweede keer aangeboden.

retour

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren ?
U kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren of ruilen voor een andere maat of voor een ander artikel.

Ruil en retourprocedure
Volg de volgende stappen om een retour aan te vragen:
Ga naar espen-online.nl en klik rechts bovenaan de pagina op het account icoontje.
Log in op je account
(heb je bij je bestelling afgerekend als ‘gast’ en geen account aangemaakt klik dan op ‘account aanmaken’ en maak een account aan met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst)
Zodra je bent ingelogd ga je naar Mijn bestellingen en bekijk je de order.
Kies in deze order voor de optie retourneren en geef hier aan of je het artikel wilt ruilen of retourneren.
In het vakje ‘opmerkingen’ kun je vervolgens aangeven tegen welke andere maat of artikel je product wilt ruilen. Ook kun je hier extra opmerkingen plaatsen.
Vervolgens kun je het pakket, voldoende gefrankeerd retour sturen naar:

Espen-Online
Wemenstraat 17
7551ET Hengelo


Let op! U ontvangt géén gratis retourlabel, u dient het pakket zelf voldoende gefrankeerd naar ons retour te sturen.

Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u een bevestiging per e-mail en streven wij er naar dat de artikelen binnen 48 uur, en uiterlijk binnen 14 dagen gecrediteerd of omgeruild worden.
Let op: Artikelen die na 14 dagen worden geretourneerd worden niet gecrediteerd. U ontvangt een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Deze tegoedbon kunt u binnen een termijn van 3 maanden weer besteden in onze shop.
De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn.

Zijn er beschadigde artikelen die ik niet kan ruilen?
Wanneer het product beschadigd is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden.
Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:
-door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
-afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
-pillen van kleding en schoenen
-gebreken ontstaan door wassen of drogen
-gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën

Close ✕

Maat

Lengte

Kleur

Geslacht

Broekmaat

Brand

Categorie